היתרונות הבריאותיים של גלישת סאפ

גלישת סאפ הפכה בשנים האחרונות לספורט מים מבוקש ביותר בארץ ובעולם, הן בשל היתרונות הרבים הגלומים בו לגוף ולנפש והן בשל קלות הלמידה שלו. במאמר זה נסקור את תרומתה של גלישת סאפ לחיזוק הגוף ושיפור הכושר הגופני.

אימון אינטנסיבי ושורף קלוריות

גלישת סאפ מספקת לכם אימון מאתגר אשר עובד בו זמנית על מספר קבוצות שרירים בגוף תוך כדי שריפה מאסיבית של קלוריות (ניתן לשרוף כ-800 קלוריות בשעה!). כמו כן, האימון תורם לשיפור משמעותי של שיווי המשקל והיציבה שכן העמידה והחתירה על הגלשן פועלים בראש ובראשונה לחיזוק שרירי הבטן התחתונה. מבחינת עצימות האימון, הדבר נתון במידה רבה לבחירתכם – באפשרותכם לחכות ליום עם הרבה גלים לאימון מאתגר במיוחד, ואתם יכולים גם לגלוש במים שקטים ורגועים לאימון מבוקר יותר.

חיזוק שרירי הליבה

כפי שצוין לעיל, גלישת סאפ מתמקדת (ממש כמו פילאטיס, יוגה וטכניקות נוספות) בחיזוק שרירי הליבה, שהם למעשה מרכז הכוח של הגוף. מאחר ושחלק גדול מגלישת סאפ הוא שמירה על איזון על הגלשן, הרגליים שלכם ייהנו משרירים מחוזקים במיוחד. בנוסף לאלה, גלישת סאפ עובדת רבות גם על חיזוק הזרועות, הגב והכתפיים.

גלישת סאפ SUPאימון בטיחותי

לצד היותו אימון אינטנסיבי שמפעיל את כל שרירי הגוף, גלישת סאפ נחשבת לאימון בטוח בעל אחוז פציעות נמוך ביותר, שכן להבדיל מהעבודה בחדר כושר שכרוכה בהרמת משקלים גדולים, כאן עיקר ההתנגדות מופקת ממשקל גופכם.

תוצאות מהירות

אחד היתרונות הברורים של גלישת סאפ הוא שיפור כמעט מידי ברמת הכושר הגופני, ברמות האנרגיה בגוף וכך גם במראה החיצוני.

מתאים לכולם

להבדיל מענפי ספורט ימי אחרים, גלישת סאפ מיועדת לכולם החל מגיל 5 ועד 90, גם אם הניסיון שלכם בתחום שואף לאפס. כל שעליכם לעשות זה לתפוס גלשן, למצוא מקור מים כלשהו (אגם, ים, נהר, נחל וכדומה) ולהתחיל לחתור.

השקעה חד פעמית

להבדיל מתחומי ספורט אחרים אשר מצריכים השקעה כלכלית לא קטנה בציוד ומכשירים, בגלישת סאפ ההשקעה היחידה שתאלצו לעשות היא ברכישת הגלשן.

 

אז למה אתם מחכים? תפסו גלשן והתחילו להתמכר J